2013. március 4., hétfő

Az első

Most mondhatnám, hogy "a kapitány személyes naplója", vagy "hajónapló az elsőtiszt bejegyzése", de inkább csak írom.
Egy semmilyen hétfői nap. Lefárasztott a meló, gép elé sem volt kedvem ülni, úgyhogy inkább az iPademhez csatlakoztattam a billentyűzetet, és iMessage-elés közben megírtam a pontos utitervet, amit holnap előadok a Zsuzsának, valamint csináltam egy teendő listát, amit majd ki tudok pippantani. Olyanok vannak rajta, mint pl. fürdeni a Csendes-óceánban, a Stanfordon WC-re menni, lefényképezni egy tantermet, stbstb. Aztán létrehoztam a kis blogomat, találó yankeedenes.blogspot.com-os címmel. És elkezdtem a blogolást. De mivel nincs annyi erőm, hogy most ezt folytassam, viszont elég fáradt vagyok az íráshoz is, inkább befejezem, mielőtt elkezdeném és rámjönne a szómenés. Idézet következik: "Sok a duma". Nos ide fogok blogolni, minden este, hogy mit csináltunk, mit nem csináltunk, sikerült-e valamit teljesítenem az adott nap a kis listámból. Remélem Neked, kedves olvasóm nem okozok csalódást a bejegyzéseimmel. Természetesen a blog megjelenése is meg fog változni, most elégedj meg ennyivel. Majd jelentkezem.
Első komolyabb bejegyzés majd csak 11-én este lesz olvasható, akkor már kint leszek, és érdemben is hozzá tudok tenni valamit.

Bejegyzés vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése