2013. március 23., szombat

Kárpótlás

Következzék tehát az esti bejegyzés :)
Ahogy már tegnap megírtam volt, sajnos elmaradt a Yellowstone-ba tervezett kis utazás, helyette viszont az Idaho államban fekvő Idaho falls nevű kis helyen szálltunk meg. Reggel egy kis veszekedés után mentünk tovább Salt Lake City felé. Kerülőúton jöttünk, így láthattuk a Moon Craters Monumentet, ami egy jó nagy, kb 50 hektáros terület, és úgy néz ki, mintha a Holdon mászkálnánk. Innen még követ is hoztam. Ezután egy nagy vízesést láttunk, aminek fel lehetett volna sétálni a tetejére és beállni a két kis vízfolyás közé, de Anya nem szerette volna, úgyhogy nem lett belőle semmi.
A vízeséstől nem messze láttunk egy kis tengerszem nevű képződményt, amelynek annyira tiszta volt a vize, hogy az aljáig le lehetett látni, és nagyon kék volt.
A visszaúton megtanultuk, hogy az itteni wifik először mindig a fuck youjukat hozzák fel, ahelyett, hogy csatlakoznának a netre. Kiderült, hogy a Caroline által fuck younak nevezett izé, az nem ás, mint az F.A.Q. Ma is tanulhattunk valamit.
Visszafelé megálltunk egy bevásárlóközpontban, ahol felöltöztettük Anyát :D így már jogos az a kijelentés, hogy ma csupa szépet láttunk :)
SLC-ben már megint a Super 8 nevű motelben alszunk, és holnap 12-kor már ott virítunk a reptéren, hogy 13:04-kor felszálljunk Phoenix felé, ahol átszállunk a San Fransiscoi repülőre. Ez lesz az utolsó repülésünk a hazaút előtt.
Örültem, hogy az otthoniak elmentek moziba, és örültem a kis levélkémnek is :) fel is teszek ide egy naplementés képet.
A mai képeket nem töltöttem át, mert lusta voltam. Majd holnap a repülőn. Vagy nem. Mostmár mindjárt otthon vagyunk és meg lehet nézni az én előadásomban :)
Az áruházban megtudtuk, hogy az Apple TV itt "csak" 100$-ba kerül, ami átszámítva 23.000 Ft. Ez otthon 35.000 Ft-ba kerül az Apple-nél...
A motelben sikerült csoportosítni minden papírt, bár a füzetembe még nem ragasztgattam be őket. Majd a repülőn, vagy otthon. Azért várom már, hogy hazamenjek, egyre jobban gyötör a honvágy. Persze nagyon jó itt is :)
Belegondolva ez az utolsó péntek, amit amerikában töltünk.
Van még 20 perc a péntekből, és láttam, hogy szombatra is van egy levelem. Legszívesebben megvárnám, hogy holnap legyen, de inkább alszom, és reggel bontom ki a levelem :)
Mivel most odakint esik a hó, és félek, hogy reggel is fog, nem tudtam még levideózni az autónkat, de holnap reggel, ha esik, ha fúj, én megcsinálom.
Ha már ilyen tárgyilagos voltam végig, akkor így is fejezem be.
Lényegében egy jó és szép napot tudhatunk magunk mögött, ami valahol kárpótolta a kimaradt Yellowstone-t. Ha belegondolok, oda bármikor lehet emnni, mert tudom, hogy ott van, viszont amit ma láttunk, azt inkább szerencsének lehet betudni (vagy ugye annak a bizonyos kifürkészhetetlen utak egyikének), hiszen ilyeneket nem láttunk volna másképp.
Üvöltöm a Holdamat!
"És most nyugodalmas jó éjszakát, és szép álmokat."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése