2013. március 13., szerda

Washingon D. C.

Megérkeztünk hát - ahogy Forrest mondaná - a nemzet fővárosába. Ha a nemzeté nem is, a Egyesült államoké biztosan az.
Leszálltunk a buszról, s már rögtön éreztem, hogy jó helyen vagyunk. Nincs egy felhőkarcoló sem, vszélesek az utcák, pont megfelelő mennyiségű ember sétál az utcán.
Ideérve rögtön skype-oltam egy kicsit, aminek nem úgy lett vége, ahogy kellett volna... Majd nekivágtunk a nagyvilágnak. Metróztunk egy kicsit, sétálgattunk a levéltár és az FBI előtt, Carlonie mókust szelidített a Fehér Háznál, ami amúgy tényleg nem is olyan angy durranás... A házak viszont nagyon szépek, modern és régebbi stílus van ötvözve, és két épület között hatalmas tér terül el. Nekem nagyon megtetszett ez a 700 ezer(!) lakosú város, szívesen ideköltöznék. De nem fogok :) Érdemben csak holnap tudok mesélni, hiszen most csak sétálgattunk, és megnéztük, hogy holnap mit fogunk megnézni, mielőtt elindulunk megnézni a Niagarát. Ha bagyon mesélnem kéne, csak olyanokat tudnék elmondani, hogy nagyon fáradt vagyok, és nem hiszem, hogy ma még megcsinálom a füzetet, pedig minden anyagot elraktam hozzá. Ki tudja. Lehet, hogy mégis neki állok? Azt hiszem a válasz nem.
A szállodában vicces volt eljutni. A taxi persze elhozott az ajtóig, de a mi 216-os szobánk jól elbújt. Amit láttunk, hogy a 215-ös szoba után, mindjárt a 217-es jön. Végül megtaláltuk a mi szobánakat. Az egész szálloda úgy néz ki, hogy sokkal inkább el tudnám képzelni New Orleansban, mint Washingtonban. De ott majd valószínűleg fordítva fogom gondolni. Mindenesetre erre az érzésre az s rátett, hogy mikor visszajöttünk élő zene ment a bárban, amit egy sötét bőrű nő énekelt.
Az FBI előtt kibontottam, és elolvastam egy újabb levelet, majd szomorúan vettem tudomásul, hogy szombat estig, de legkésőbb vasárnap reggelig kell várnom az újabb levélig :(
Sétálás után vacsizni mentünk, ahol minden üdítőből volt light vagy zero, pl Sprite light, vagy Fanta zero. "És ez még nem is hagyján", ugyanis ezek különböző ízben kaphatók. Például van barackos sprite, cseresznyés sprite, vaníliás sprite, szőlős sprite, volt lime-os coca cola, egy iylen nagyon érdekes, érintőképernyős autómata adta az italokat. Szerencsére lefotóztam.
Apropó, ha már fotó, feltöltöttem egy csomót dropboxba, mert nem luxus... :) és próbálkzom picasaba is feltölteni, hogy megjelenjenek újabbak a jobb oldaloon.
Tehát ígéretem szerint, holnap folyt köv, addig is jó éjt, és szép álmokat, szép délelőttöt, meg délutánt, ki hol tart.
És kellemes karácsonyi ünnepeket, és boldog új évet, és sok locsolót.

p.s.:" Kolos, holnap megyünk autót bérelni. Tudod, előszöris nem tetszik az autócolor... :D"









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése