2013. március 12., kedd

New York tovább - ESB

A mai nap hatalmas meglepetés ért. Azt hittem ismerem az utitársaimat, ám előkerült egy Caroline, de mindent a maga idejében :)
Reggel felkeltünk és elmentünk reggelizni. Olyan reggelizőben voltunk, ahol 800 féle szendvics és saláta van. Ha lenne egy kis pénzem, nyitnék iylet Magyarországon, biztos gazdag lennék. De ez nem számít. Szóval reggeliztünk az Europa Coffee-ban, aztán felültünk buszozni. Ezt a lépést ki lehetett volna hagyni. Mire kiértünk a szabadságszoborhoz, majdnem lement a nap. Esett az eső, hideg volt, és a busz meg beázott. Ráadásul iylen vacak plexi volt a tetjén, ami tele volt cseppekkel és be volt párásodva, hogy véletlenül se lehessen fényképezni... A szabadságszoborhoz szerencsére nem mentünk át, de jó volt látni, még fényképet is készítettem. Úgy döntöttünk, hogy brooklynba is elmegyünk. ott végig vezettek minket. Egy kord nadrágos (a gagyibb fajta), gumicsizmás nő vezetett körbe, aki elvárta, hogy minden szavát igyuk, ha azt mondta, hogy turn right, akkor mindenkinek jobbra kellett nézni, különben beszólt. Ezt a saját bőrőmön tapasztaltam. Persze az a busz is beázott, de még nem lettem vizes.
Kitalálták, hogy menjünk el még buszozni, és nézzük meg a central parkot is. Már a második lámpa után éreztem, hogy ezt nem kellett volna, amúgy sem akartam nagyon. A busz az előttem levő ülés felett ázott be. Mire visszaértünk, tiszta víz voltam. A Central Park szép volt, amennyire kora tavasszal lehetett szegény, a házak érdekesek voltak, de az út egy szenvedés volt. Végre visszaértünk a szállodába, kicsit megszáradtunk, skype-oltunk, én felhívtam a Kismanót ;) és aztán mentünk vacsizni. a Friday's-be mentünk. Ittam egy sört, ha már New York, ha már Friday's. Megszegtem a böjti fogadalmamat, hiába gondolom, hogy ez még belefért, azért bánt, de jól is esett. Nagyon finomat ettünk mindannyian, és jót beszélgettünk közben.
A szállodában a Zsuzsát Caroline-nak hívták. Az van beírva az útlevelébe, hogy H... Károlyné. Mivel a first name a Károlyné, ezek azt hiszik, hogy Caroline-nak kell ejteni. SZóval van egy Caroline-unk is.
Tehát vacsoráztunk. Utána... Utána... Uhh...
Már említettem, hogy nem az én városom ez a New York, sőt. Már nagyon várom, hogy tovább álljunk. DE! Vacsi után felmentünk az Empire State Buildingre. Legszívesebben csak három pontot írnék, mert ezt nem lehet leírni. Ez a ronda, büdös, vizes New York 86 emelet magasból annyira jól néz ki! Teljesen megfogott. Ha elnök lennék, első intézkedésem az lenne, hogy a 80. emeleten vennék egy lakást, és a Fehér Ház nevű tákolmányt hagynám a fenébe. Gyönyörű látvány. Csináltam egy csomó képet. Sajnos közben sikerült megbántanom Anyát. Ezt nagyon sajnálom. :( Nem akarok olyan emléket, hogy Anya az Empire State Buildingen sírt, mert hülye voltam. Tulajdonképpen amíg próbált lefotózni, és nem nagyon ment neki, mert vagy nem mondtam el rendesen, vagy valami más, észrevettem egy embert, akinek menő Cannon gépe van, és gyorsan odaadtam neki, hogy csináljon képet. Ezzel sikerült megbántanom Anyát, és még jó kép sem született rólam... Ennyit a Cannonos kollégákról... Végül Anya csinált rólam képet, ami jó lett.
Az ajándékboltban (80 emelet magasan az Empire State Buildingben) láttam egy nagoyn jó zsebórát. Nagyon szép volt. 30$-ba került, nem vettük meg, szerencsére, de nagyon tetszett. Talán ha hazamegyünk, és még mindig szeretném, akkor írok egy levelet, meg küldök pénzt, és megkérem, hogy küldjék el nekem postán. :)
Most itt vagyunk a szállodában, én alvásra készen, de kitalálták, hogy menjünk el még sétálni, úgyhogy öltözhetek vissza. Valószínűleg már nem látunk semmi érdekeset, bár láttunk egy Bubba Gump Shrimp's-et. (Forrest Gump) nem hittem el, hogy létezik ilyen.
Láttuk még délelőtt a Trinity Church-öt. A templomból az úton keresztül egy kis felüljáró vezetett át az utca túloldalán lévő plébániára. Alatta persze a sok kincs. Heere a falnál.
Nem tudom, hogy kihagytam-e valamit, de az Empire State Building lenyűgözött. Ezért megérte a szenvedés itt New Yorkban. A repülő út miatt még kárpótlást várok, de a New Yorki tartózkodás már kárpótolva lett! :)
Holnap megyünk tovább, remélem, hogy este is lesz net. Ha nem, akkor azért írok majd, és ahol megint lesz net, ott feltöltöm a blogra.

Jó éjt vagy jó reggelt mindenkinek, attól függően, hogy ki hol tart... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése